12.6.15

Aşkım ve anılarım



AŞKIM ve BİRBİRİNDEN GÜZEL ANILARIM

Sevgiliye Güzel günlerinde sorar bir Cümle ile Gözlerinin gözlerine deydi, İlk Anda, Yüreğim sevmekle, Görevlendirilmiştir En hassas, Noktasına bile, Dokundum senin İçin ruhuma Beni Seveceksin, diye Sevdim sevgilimi. 


Mutluluk, Hüzün, Tutku, Sevgi aşk Çizgilerini, çizdik beraberce,Senin kokunu, Beraberinde aşkımızı Getirdik ne zaman aklıma, Gelse tüm sıkıntılarım gidiyor. 
Aşkıma yazıyorum, Bu gece Sevgilim, dinle Beni, dünü boş, Verdim ve yanında olduğun Sürece, seni seviyorum Aşkım. 


Her günün kalbimin, Atışında Yalnız, bırakmayan Hayallerimin, Yalan olmaz Çünkü 
Seviyorum çılgın gibi. Mutluluk, Aşk  melekleri, Sevgisinin mutluluk, tan başı dönüyor. İlk günler bir süre Sonra, birlikteliğe Romantik, yaklaşımlar, Sevgi, sözcükleri ile başladı, Hayal dünyasında kurduğu anısını Anlatacağım denize Gidelim, kumsallarda Yatalım, aşkım Sırtını, Dön seni güzelce krem Süreyim, tüm Vücuduma sürüldü.

Aşkım, Odamıza geçelim Soyayım, Kırmızı, Siyah, gecelikler, Loş kırmızı, Lamba eşliğinde, Seviştik, hafif Müzik ve Seks,günümüz Güzel geçti. 


Yemek,  Kadeh, Müzik, dans eğlendik Denize girdiğimde, Yüzme bilmiyorum, Öğretirim öğrendim. Aşkım,la Olmak okadar, Çok güzel ve mutlu oluyorum, Sevincimden, Uçuyorum ve  Paylaştığım, İçin Aşk, Sevgi,Mutluluk,  İşte sevgi olunca sevgide, oluyor.
Beni, çok Mutlu ediyor. Seks zevklidir tamamıyla, Seks hayatın bir parçasıdır Ve, Mutluluk, verir. Bu nedenle Kişinin, kendi Güveni artar.   

SENİ AŞKSIZ BIRAKAMAM
Duygular, Vardır anlatılamayan, Sevgiler vardır, Kelimelere sığmayan, Bakışlar İnsanı, Unutulmayan Onlardan biride Sensin, aşkıma Değer,Verip Önemsemek, sevebilen gerçek Sevgili
Her zaman kazanan, O olacaktır Aşkımla , Yakaladık yaşayan ve Mutluğu tadan, aşkım,Çok iyi bilir. Mutluluğun tam Zevkini çıkarmak, için Paylaşacağız.


Aşkımla  yaşayarak,Olması gerekir.
Aşk, Sevgi, Mutluluk, İnsanın, elde ettiği, Neler hissettiği,Tek, bir söz söylemeden Uzanıp
Öpüyor,Kokluyor,Yanaklar, Dudaklar Oturduğumuz, Video seyredip, başlıyoruz Sevincimizi. Yapmaya,her adım atış,Gerçekten Seviyoruz, birbirimizi bir Ömür kalır, Yaşadığımız sürece Mutluluğu ve Sevgiyi Yakalaya bilmemizi, diliyorum. Aşkım İçin mutluluk , Sevgidir.




Share
Bizi Takip Edin